Media ja bloggaajat, tervetuloa Nelonen Median pressisivulle!

 

Pressisivustoltamme löydät Nelonen Median kanavia ja ohjelmistoa koskevat tärkeimmät tiedot ja tiedotteet.

Muistathan, että tarjolla olevia pressikuvia saa käyttää vain ohjelmaan liittyvän uutisen, blogi- tai somepostauksen yhteydessä. Mainitse kuvakrediiteissä kuvaajan nimi ja/tai Nelonen Media.

Alta löydät tärkeimmät tiedotteemme sekä muita hyödyllisiä linkkejä!

Tervetuloa tekemään kanssamme Suomen suurimpia tv-ilmiöitä!

 

Nelonen Median PR & Press -asiat: tiedotus@nelonenmedia.fi

Vain elämää starttijakso keräsi heti miljoonayleisön! Nelonen Media nousemassa huhtikuun katsotuimmaksi

28.4.2018 klo 10:15

Suosikkiohjelma Vain elämää starttasi eilen Nelosella miljoonaluvuin. Uusi kausi käynnistyi erikoispitkällä Dannyn päivän jaksolla, joka tavoitti komeat 1,1 miljoonaa katsojaa! (1 109 000), keskikatsojamäärän ollessa 647 000 (Finnpanel 4+, yliyönluku)

Kiinnostus näkyi myös Ruudun puolella, jossa Dannyn päivän jakso sekä eilen illalla Ruutu+-tilaajille katseluun ilmestyneet ensi viikon Kasmirin päivän jaksot pomppasivat välittömästi perjantai-illan ja yön aikana palvelun katsotuimpien joukkoon.

Starttijaksossa kuultiin kuusi uutta versiota Dannyn ikivihreistä hiteistä ja kuultiin miehen huikeita tarinoita pitkän uran varrelta. Vain elämää jatkuu ensi viikolla Kasmirin päivän jaksoilla. Torstaina nähdään Kasmirin päivän riehakastunnelmainen lounas ja perjantain illallisella hypätään suoraan syvään päähän.

Hieno Vain elämää -startti on kruunu Nelosen komealle huhtikuulle. Nelonen on huhtikuussa dominoinut etenkin tärkeää viikonlopun katselua. Tähän ovat johtaneet erityisesti isot hittiohjelmat: äskettäin päättynyt The Voice of Finland, kestosuosikki Haluatko miljonääriksi?, viikko sitten startannut Pallon ympäri sekä koko kevään ehdoton hittiohjelma Selviytyjät Suomi.

Näistä esimerkiksi The Voice of Finland tavoitti kevään 2018 ainana yhteensä huikeat 3,4 miljoonaa suomalaista. 

Huhtikuun lähestyessä loppuaan onkin ennustettavissa, että Nelonen Media on huhtikuussa ylivoimaisesti katsotuin kaupallinen tv-yhtiö alle 54-vuotiaissa.