The Voice Kids tulee taas – hae mukaan!

Perjantai 13.12.2013 klo 10.19

The Voice Kids -sarjan ensimmäinen kausi oli menestys, ja sille mukaan haki yli 1 500 nuorta laulajalupausta. Nyt uusille lapsille ja nuorille tarjoutuu tilaisuus tavoitella paikkaansa tähdissä, kun haku ohjelman toiselle kaudelle on alkanut.

The Voice Kidsin toiselle kaudelle voivat hakea mukaan kaikki 8-14-vuotiaat (2000-2005 syntyneet) laulajat. Nettikoelaulut alkavat nyt, ja hakuaika loppuu maanantaina 20. tammikuuta 2014.

Kilpailussa ovat mukana kaikki tutut vaiheet: ääni ratkaisee, kehäkamppailut, semifinaalit ja finaali. Nuorten laulajien matkassa mukana ovat tietysti myös tähtivalmentajat!

The Voice Kidsin ensimmäinen kausi nähtiin Nelosella syksyllä 2013, ja voittajaksi kruunattiin 14-vuotias Molly Rosenström.

Vain ääni ratkaisee – hae mukaan!

The Voice of Finland -laulajat julkistettiin – katso koko kick off -lähetys!

Perjantai 13.12.2013 klo 11.28

The Voice of Finlandin kolmas kausi alkaa Nelosella 3. tammikuuta 2014. Uudet laulajat astelivat julkisuuteen torstaina järjestetyssä kick off -tilaisuudessa.

TVOF-kausi pyörähti toden teolla käyntiin, kun kauden kaikki uudet laulajat esiteltiin Jenni Alexandrovan juontamassa lehdistötilaisuudessa. Muun muassa Radio Rockin Korporaatiosta tuttu Alexandrova toimii ohjelman 3. kaudella backstage-juontajana.

Tilaisuudessa kuultiin paitsi kilpailijoiden, myös tähtivalmentajina toimivien Michael Monroen, Anne Mattilan ja Mira Luotin mietteitä tulevasta kaudesta.

Etkö ehtinyt katsoa live-lähetystä? Ei hätää – katso tallenne tapahtumasta!

Katso myös nämä:

Tässä he ovat – TVOF-laulajien joukossa myös julkisuudesta tuttuja kasvoja!

Näin The Voice of Finland uudistuu – laulajien kaappaus alkaa!

Televisioon palaava hurmaava Jenni Alexandrova: "The Voice of Finlandin juontaminen jännittää!" Katso!

Kohuselostaja Tapio Suomisen ex kokeilee siipiään The Voice of Finlandissa: "Haluan jättää nämä asiat taakseni!" Katso!

Suosittu radioääni tähtää laulajaksi: "Puhuminen on paljon erilaisempaa kuin laulaminen!"

Rakastunut The Voice of Finland -pariskunta: "Emme kilpaile toisiamme vastaan"

Vapaaottelija himoitsee The Voice of Finland -voittoa: "Pääni pysyy kylmänä"

The Voice of Finlandin 3. tuotantokausi pyörähtää käyntiin Nelosella 3. tammikuuta 2014 kello 20.00!

Televisioon palaava hurmaava Jenni Alexandrova: "The Voice of Finlandin juontaminen jännittää!" Katso!

Perjantai 13.12.2013 klo 11.04

Radio Rockin Heikelä Korporaatiosta tunnettu ja sittemmin Kuninkaallisia häitä juontanut hurmaava Jenni Alexandrova palaa televisioon The Voice of Finlandin kolmannen tuotantokauden backstage-juontajana.

Omien sanojensa mukaan Jenni odottaa innolla uutta pestiään, sillä luvassa on kovaa tohinaa. Jenni kertoo odottavansa tulevalta kaudelta herkistymistä, koska musiikilla on suuri vaikutus naisen tunteisiin. Musiikillisesti kaikkiruokainen Jenni paljastaa laulaneensa nuorena, mutta ei usko, että pärjäisi itse kovatasoisessa kilpailussa. Kenen tähtivalmentajan tiimiin hän haluaisi ja miksi?

The Voice of Finland Nelosella 3. tammikuuta alkaen!

Vain elämää 2 -kokoelmat nousivat tuplajohtoon albumilistalla – huimat myyntiluvut!

Perjantai 13.12.2013 klo 10.59

Vain elämää -ohjelman toisella kaudella kuulluista tulkinnoista on tehty jo kaksi kokoelmaa: Vain elämää 2 sekä Vain elämää 2 Jatkuu. Molemmat levyt nousivat julkaisuviikoillaan albumilistan ykköseksi ja tällä hetkellä ne pitävät hallussaan 1. ja 2. sijoja!

Kokoelmia on myyty nyt yhteensä yli 180 000 kappaletta, eli yli yhdeksän kertaa platinaan oikeuttava määrä.

Vain elämää -ohjelman toisella kaudella mukana olivat Anna Abreu, Jukka Poika, Juha Tapio, Maarit, Pauli Hanhiniemi, Ilkka Alanko ja Laura Närhi. Rakastetut artistit nousevat vielä kerran yhdessä lavalle Hartwall Areenalla 28. joulukuuta järjestettävässä konsertissa, jossa he esittävät ohjelmassa kuultuja kappaleita livenä.

Rakastunut The Voice of Finland -pariskunta: "Emme kilpaile toisiamme vastaan"

Perjantai 13.12.2013 klo 10.35

The Voice of Finlandin kolmannella tuotantokaudella kilpailevia Sari Kankkosta ja Alexis Hjeltia yhdistää musiikin lisäksi myös rakkaus.

Alexis kertoi haaveilleensa osallistumisesta jo useamman vuoden ajan, mutta oikea aika koitti vasta nyt. Sari puolestaan kertoo saaneensa kannustusta ja painostusta ystäviltään, joten hän päätti osallistua kilpailuun. Seurusteleva pariskunta kertoo, että molemmat ovat tukeneet kumppaniaan alusta saakka.

- Onhan meidän asetelma erilainen kuin niiden, jotka eivät tunne toisiaan, Alexis tuumii.

The Voice of Finland käynnistyy Nelosella 3. tammikuuta 2014!

 

Toni Wirtanen jakaa kikkansa aloitteleville kitaristeille: "Kuulostaa välittömästi ammattimaiselta"

Perjantai 13.12.2013 klo 10.13

Apulannan keulakuva Toni Wirtanen kävi Radio Rockilla Laura Vähähyypän haaastattelussa. Muusikko kertoi yhtyeensä kuulumisia, paljasti mielipiteensä levyttämisestä ja jakoi vinkkejä hyvään kitarasooloon.

Wirtanen kummastelee sitä, että nykyään levyjä tehdään niin sanotusti omassa olohuoneessa. Hän itse on vakaasti sitä mieltä, että parhaat levyt nauhoitetaan yhä studiossa.

- Kuka on tehnyt hyvän levyn kotonansa? Ei kukaan! Wirtanen pamauttaa.

Millainen on Toni Wirtasen kitaransoittotekniikka, josta aloittelijatkin voivat ammentaa paljon? Katso video!

Urheilu:

Helsingin sanomat

HS seuraa: Hamilton vai Rosberg mestariksi?

23.11.2014 klo 14:45
Helsingin sanomat

Sveitsi ahdisti Ranskan nurkkaan Davis cupissa

23.11.2014 klo 14:34
Helsingin sanomat

Nyrkkeilysankari Pacquiao iskuissa riittää ruutia

23.11.2014 klo 10:39
Helsingin sanomat

Red Bullin vahvistettava autojensa etusiipiä

23.11.2014 klo 08:33
  • 5-12
  • 12-18
  • 18-5
= Katseltavissa Ruudussa
= Tulossa Ruutuun
05:00
Ennustaja-TV
06:05
Ostosruutu
06:35
Ostosruutu
07:05
Ostosruutu
07:35
Red Caps (S)
08:05
Red Caps (S)
08:30
Jaksa paremmin
09:00
Hurja remontti
10:00
SM-liigan viikkomakasiini
10:30
Nelonen Pro: Moor Gääs
11:00
Elixir
11:30
Elixir Sport
12:00
Ravintola X
13:00
Merieläinten pelastajat
13:30
Eläintarhassa tapahtuu
14:00
Villiä menoa eläintarhassa (7)
14:40
Villiä menoa eläintarhassa (S)
15:10
Villiä menoa eläintarhassa (S)
15:40
Vaaleanpunainen pantteri (S)
15:45
Vaaleanpunainen pantteri (S)
15:55
Himohamstraajat (S)
16:55
Totuuden anatomia (12)
17:55
Jukebox
18:55
HS-uutiset
18:58
HS-sää
19:00
Guinness World Records - Ihmeelliset ennätysvideot
19:30
Vino Show
20:57
Keno
21:00
Elokuva: Love Happens - Tilaa rakkaudelle (S)
23:15
SM-liigan viikkomakasiini
23:45
Nelonen Pro: Moor Gääs
00:15
Haapasalo Goes America (S)
01:15
NCIS Rikostutkijat (12)
02:15
Amerikan kovimmat keräilijät
03:10
Amerikan kovimmat keräilijät
04:10
Ennustaja-TV
05:00
Ennustaja-TV
07:30
Ostosruutu
08:00
Ostosruutu
08:30
Ostosruutu
09:00
MasterChef Australia
09:55
MasterChef Australia
11:55
Arktiset Vedet
12:25
Gordon Ramsay - pannu kuumana
13:25
Vuorien sankarit (S)
14:20
Talent USA
15:15
Pomo piilossa
16:10
Metsien miehet (7)
17:05
Suomen paras leipomo
18:00
Panttilainaamo UK
19:00
Suomen huutokauppakeisari
19:00
Suomen huutokauppakeisari
20:00
Gordon Ramsay maailmalla
21:00
Suomen Tulli
22:00
Vuorien sankarit (S)
23:00
Poliisit (7)
23:30
Poliisit (7)
00:00
Outoa vai mitä? (12)
00:55
Entisöintipaja
01:25
Keräilijöiden aarreaitta
01:55
Mestariampuja
02:50
JIM D: Modern Marvels
03:45
Rikkaiden panttilainaamo
04:40
Ennustaja-TV
05:00
Ennustaja-TV
07:30
Ostosruutu
08:00
Ostosruutu
08:30
Ostosruutu
09:00
Sisustus uusiksi miehen tapaan - USA
10:05
Sarahin talo
10:30
Emilyn sisustussalaisuudet
11:00
Tuhluriprinsessat
11:30
Hurja remontti
12:25
Hurja remontti
13:20
Hurja remontti
14:15
Kirsi ja himoshoppaajat
15:10
Pariskunnan superdieetti
16:10
Unelmien poikamiestyttö
18:00
Pelasta perheemme, Supermarjo!
19:00
Tanssin superäidit: Miami
20:00
Maailman övereimmät juhlat (7)
21:00
Scandal (12)
22:00
Toisenlaiset äidit
23:00
Jutta ja puolen vuoden superdieetit
00:00
Valheen vangit (12)
01:00
Ruotsin miljonääriäidit
02:00
Asiaa seksistä (S)
03:00
Supertähtien siivellä
04:00
Ennustaja-TV
Ei ohjelmia valitulla aikavälillä.
Ei ohjelmia valitulla aikavälillä.
18:00
Nurse Jackie (12)
18:35
Nurse Jackie (12)
19:10
Nurse Jackie (12)